Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Τι ρόλο παίζει η αστυνομία στα διόδια των Αφιδνών; Καταγγελία ενός συναγωνιστή


Αγαπητοί συναγωνιστές των Επιτροπών ενάντια στα διόδια,
σε συνέχεια και της τηλεφωνικής επικοινωνίας μας (σας είχα καλέσει ταξιδεύοντας για το χωριό μου, το Μαρτίνο Φθιώτιδος ,για να σας ρωτήσω αν γνωρίζεται για τον σκαιό τρόπο συμπεριφοράς που χρησιμοποίούν πλέον κάποιοι υπάληλοι) θα ήθελα να σας κάνω γνωστό κάτι που μου συνέβει σήμερα το πρωί πάλι στις Αφίδνες:
Μόλις σήκωσα την μπάρα και πέρασα, με σταμάτησαν κάποιοι αστυνομικοί.
Στον έλεγχο που μου έκαναν με ρώτησαν γιατί σήκωσα την μπάρα και στην συνέχεια μου ζήτησαν τις άδειες κυκλοφορίας και οδήγησης καθώς και την ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Με ρωτούσαν που μένω, αν δηλαδή είμαι κάτοικος της περιοχής και άρα θα είχα κάποια ελαφρυντικά, ή αν είμαι μέλος των επιτροπών.
Εγώ τους απάντησα απλά οτι θεωρώ κλεψιά την πληρωμή των διοδίων.
Φεύγοντας μια αστυνομικός μου είπε οτι επι της ουσίας δεν διαφωνεί μαζί μου αλλά ωστόσο (σε άψογα ελληνικά) οτι "θα μου έρθουν προστίματα".
Θεωρώ οτι όλο αυτό είναι ενταγμένο σε μια νέα στρτηγική αντιμετώπισης του κινήματος απειθαρχίας στο χαράτσι των διοδίων. Πρόκειται για μια άθλια υποτροπή αφού θέτει την αστυνομία άμεσα στην υπηρεσία αθέμιτων οικονομικών συμφερόντων.
Αυτά σας τα γράφω μήπως και χρειαστεί να συμπεριληφθούν στο blog αλλά κυρίως για να ξεκαθαρίστεί οτι όλο αυτό είναι ένα ακόμη τέχνασμα για να εκφοβίσει όσους προβαίνουν στην ανταρσία της μη-πληρωμής.

Με εκτίμηση

Μ.Κ.
τηλ 69........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου