Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ!

Λαβαμε την παρακατω επιστολη:

Προς το Κίνημα Δεν Πληρώνω.

Κυριοι ειμαι ενας μισθωτος, πατερας 3 παιδιων και φροντιζω και την αρρωστη μητερα μου. Χρωσταω παντου: Δάνειο στην τραπεζα για το σπιτι που μενω , στην ΔΕΗ, το νερο, τα κοινοχρηστα, παντου. Δεν ειμαι κακοπληρωτης.
Δεν εχω να πληρωσω.
Ο μισθος μου ολοενα και λιγοστευει.
Η γυναικα μου ειναι ανεργη εδω και 1,5 χρονο. Για τα εξοδα των παιδιων δεν το συζηταω. Η δωρεαν παιδεια ειναι μια απατη. Ουτε βιβλια δεν τους εδωσαν εγκαιρα. Η μανα μου σοβαρα αρρωστη. Την τρεχω στα νοσοκομεια και τα 5 ευρω του εισιτηριου, δινουν και παιρνουν για να την εξετασουν οι γιατροι. Δωρεαν υγεια σου λεει ο αλλος. Συζητησα με πολλους συναδελφους και γειτονες.  
Δεν θα κανω φορολογικη δηλωση. Δεν εχω λεφτα ρε. Δεν θα αυτοκτονησω εγω για το χατηρι σας.
 Καλυτερα να πανε στα τσακιδια οι τραπεζες σας.
Δεν θα τις σωσω εγω σε βαρος των παιδιων μου, οταν αυτοι που τα φαγανε, καλοπερνανε, εχουν τους καλυτερους γιατρους, πηγαινουν διακοπες με τα κοτερα τους, και δεν πληρωνουν καν εφορια.
Παρτε τα πρωτα απο αυτους και μετα ελατε και απο εμενα!
Συνεχιστε την καλη δουλεια που κανετε.
Μας δινετε κουραγιο.
Γιαννης Κ.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου