Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ

MIΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ "ΓΙΑΝΝΗ-ΑΓΙΑΝΝΗ"

Ένας φίλος μας έστειλε την παρακάτω επιστολή, μεστή μηνυμάτων.

Καλό θα είναι να αναλογιστεί κανείς και την περιπέτεια με την αστυνομία   του Λεωνιδα Μπόμπολα ....




Ερχόμουν Μ. Τετάρτη 8 Απρίλη 2015 από Ερμιόνη Αργολίδος προς Τρίκαλα, έχοντας δώσει σχεδόν όλα τα φράγκα μου στη βενζίνη και διαθέτοντας κάποια ψιλά μόνο, για να πάρω τίποτα στο δρόμο να φάω και να πληρώσω σε όσα διόδια είχα ακόμα λεφτά και κυρίως σε όσα είχε μπατσαρία. 

Σε όσα δεν είχε μπατσαρία, σχεδίασα να σηκώνω μπάρα και να περνάω.

Στα 2 πρώτα διόδια ανεβαίνοντας βόρεια, λέω άντε να πληρώσω, μέρες τέτοιες κυκλοφορεί γενικά πολλή μπατσαρία και πιθανόν να κυκλοφορούν και ασφαλίτικα (συμβατικά) στο δρόμο.
 

Στο 3ο διόδιο της πορείας μου, και συγκεκριμένα αυτό της Αττικής οδού, μου τελειώναν τα φράγκα, δεν είδα και περιπολικό, οπότε λέω ας σηκώσω μπάρα.
Τη σηκώνω.
 

Στο 1 χιλιόμετρο περίπου βλέπω ένα περιπολικό με αναμμένο το φάρο να με ακολουθεί και με την κόρνα του στη διαπασών... Ωχ λέω, τη γάμησα...
 

Μου κάνει σήμα να κάνω δεξιά.
 

Κάνω δεξιά.
 

"Θα θέλαμε να μας δείξετε παρακαλώ το αντίτιμο της είσπραξης των διοδίων" μου λέει 1 από τους 3 μπάτσους του περιπολικού που είχαν κατέβει, [μές στην καλή ευγένεια τα "παιδιά" (άμα είναι να πάρουν τα "εύσημα" , είναι πάντα μέσα στην ευγένεια...)...]

"Την πέταξα απ' το παράθυρο" τους λέω.
 

"Σας παρακαλώ, μην λέτε ψέματα" μου απαντάει ο μπάτσος, "στα διόδια υπήρχε συμβατικό αυτοκίνητο της Ασφάλειας και σας είδε που σηκώσατε τη μπάρα" , συνεχίζει ο μπάτσος...
 

"Μπορείτε να κατέβετε κάτω και να μας δώσετε το δίπλωμα και την άδειά σας, παρακαλώ;" συνεχίζει ο μπάτσος...
 

"Να σας τα δώσω" λέω, τι να πω κι εγώ τότε...
 

"Είστε καθηγητής;" μου λέει ένας μπάτσος, σχετικά νεαρός σε ηλικία (κάτω από 30).
 

"Ναι" του λέω, "πού το ξέρεις;"
 

"Σας είχα καθηγητή στο 3ο Λύκειο Τρικάλων με την πρόσθετη διδακτική στήριξη, το 2003-2004, μου λέει!
 

Στο μεταξύ (ξέχασα να το γράψω) δεν φορούσα και ζώνη και ήταν έτοιμα τα μπατσόνια να με γράψουν και γι' αυτό...
 

"Ε αφού με είχες καθηγητή, δεν γίνεται να με γράψεις τουλάχιστον για 1 από τις 2 παραβάσεις;" του λέω.
 

"Δεν γίνεται κύριε Μ......ά" μου απαντά το "καλόπαιδο", "είναι πολύ σοβαρές και οι 2 παραβάσεις" μου λέει...
 

Στο μεταξύ βλέπω έναν άλλον μπάτσο να μου ξεβιδώνει τις πινακίδες και να έρχεται και να μου δίνει τις 4 βίδες...
 

"Θα σας αφαιρεθούν οι πινακίδες, τις οποίες θα μπορέσετε να τις πάρετε σε 20 μέρες από την Τροχαία Παιανίας" μου λέει...
 

"Θα σας αφαιρεθούν επίσης το δίπλωμα και η άδεια, τα οποία θα μπορέσετε να τα πάρετε σε 30 μέρες από την Τροχαία Παιανίας πάλι" συνεχίζει...
 

"Καλό ταξίδι" μου εύχονται, πάντα μες στην καλή ευγένεια τα μπατσόνια...
 

"Ναι, μου κάνατε την καρδιά περιβόλι" τους λέω κι εγώ...
 

Και έχω μείνει με τις 4 βίδες στα χέρια και τα νεύρα μου ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΒΙΔΕΣ!!!
 

Με μισθό 520 ευρώ το μήνα, (μειωμένου ωραρίου αναπληρωτής), που μετράω και το 1 ευρώ, και να μου βάζουν 450 ευρώ πρόστιμο και να μου αφαιρούν πινακίδες, άδεια και δίπλωμα για 1 μήνα...

Μήπως πρέπει να ξαναγραφεί ο "Γιάννης - Αγιάννης" του Βίκτωρ Ουγκώ;
 

Λέω τώρα...

(Τα στοιχεία του καθηγητή είναι στη διάθεση του Κινήματος Δεν Πληρώνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου